flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи зі зверненнями громадян за 2017 рік

  «ЗАТВЕРДЖУЮ»

                                                                                                                      Голова Кегичівського районного суду

                                                                                           Харківської області

                                                                                                                       ___________ Н.М. Куст

                                                                                                 «___» січня 2018 року

 

 

 

АНАЛІЗ

роботи зі  зверненнями громадян у

Кегичівському районному суді  Харківської області

за 2017 рік

 

ВВІДНА ЧАСТИНА

Предметом цього аналізу є робота районного суду по розгляду звернень громадян, згідно із Законом України «Про звернення  громадян» від 02 жовтня 1996 року із змінами та  доповненнями.

         Робота із зверненнями громадян організована  на  підставі таких нормативно - правових актів, як  Конституція України від 28 червня 1996 року, Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року N 109/2008, Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації №173 від 17 грудня 2013 року (із змінами) та ін.

При проведені аналізу вивчені звернення громадян та використані відомості, що містяться у журналі реєстрації пропозиції, заяв, скарг громадян, журналі особистого прийому громадян головою суду, а також відомості попереднього аналогічного звітного періоду.

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

У 2017 році до суду надійшло 3 звернення, одне з яких від громадянина Росії щодо видачі витягу з рішення суду про розірвання шлюбу, двоє – від однієї ж тієї пенсіонерки з приводу врегулювання конфлікту з місцевими органами влади. Перше звернення розглянуте в термін до 15 діб, в зв’язку із направленням проміжного запиту заявнику щодо його ПІБ, адреси проживання, реквізитів запитуваного рішення суду тощо, оскільки у зверненні, що надійшло електронною поштою, зазначені дані не були відображені. Останні двоє звернень розглянуті в термін до п’яти діб, надано обґрунтовану відповідь з роз’ясненням вимог ст.ст. 118-120 ЦПК України та ст. ст. 104-106 КАС України.  

Порівняно з аналогічним періодом минулого року, цей показник змінився: 3 звернення у звітному періоді, проти 1 звернення за аналогічний період минулого року.

Головою суду, відповідно до встановленого графіку, ведеться особистий прийом громадян.

Аналіз роботи зі зверненнями та по прийому громадян у Кегичівському районному суді Харківської області за попередні періоди проводились починаючи із 2004 року.

 

ВИСНОВКИ

За результатами проведення узагальнення слід визнати, що робота зі зверненнями громадян у Кегичівському районному суді Харківської області у 2017 році у цілому визнана задовільною.

 Порушень діючого законодавства не виявлено.

 

 

Помічник судді                                                                                                                   Л.В. Абрамова

 

тел.: (255) 3-2001